Soolning

Nu har jag och Andreas varit och solat, och gissa om jag brände mig, jag ser ut som en tomat i ansiktet och de bränner i huden.. Vi var i djuraffären efter vi solat och köpte lite grejer till akvariet. Andreas har precis ätit och nu ska jag klippa honom, sen ska vi hoppa in i duschen, vi luktar bacon efter solningen, sen ska vi lägga oss och titta på desperate housewifes. Det är skit kul att Andreas har börjat gilla den, vi kollade lite imorse och då säger Andreas, Faan, ju mer jag ser av den här serien ju mer vill jag se också., As bra tycker jag, då behöver jag ju inte titta på de själv..
Vi har bokat biobiljetter också, det blev benjamin buttoms otroliga liv, men shit var lång den var, 2 timmar och 47 minuter.. Kommer typ vara slut strax efter halv tolv. Så vi är väl hemma vid tolv igen ungefär.. Kanske skriver innan vi åker.
Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Josefine

hoppas filmen är bra :D puss

2009-02-03 @ 15:39:35
URL: http://flaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0