2010-12-29

Två dagar kvar till 2011..
Idag blev en mycket roligare dag än igår, precis som jag trodde.. Jag hade ställt klockan på tio men gick inte upp fören elva, duschade o gjorde mig iordning lite, käka frukost o sen drog jag ner till cheers o snodde Perra från jobbet en stund, vi gick till Lejas o fika lite, riktigt trevligt vare, han är snällast :) Men vid tre var han tvungen att gå o jobba igen men precis 5 min innan hade Cicci kommit till Lejas med några små filurer så jag satte mig med dom o sen följde jag med hem till Cicci en sväng, senare hjälpte hon mig att flytta de allra sista grejarn ur lägenheten, fy fan va skönt de kändes måste ja säga.. Nu tänkte jag bara softa framför ngn serie resten av kvällen :)

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0