2010-12-30

De första jag gjorde imorse när jag vaknade var att ringa Cicci, så vi tog ur de absolut sista i förrådet i den andra lägenheten, ringde vaktmästarn så han kom o besiktade lägenheten direkt, hur skönt som helst att bli av med de nu.. gav ju han nycklarna så nu behöver jag inte tänka ngt mer på den över huvudtaget..
Sen käka vi lite frukost, o drog till torp, de var så himla mkt folk att jag knappt orkade gå in i affärerna men vi var inte på gina o på Hm, Cicci hittade några toppar till sig själv, o så köpte hon en födelsedagspresent som jag ska få på söndag, jag var ju med så vet redan var de är :) ngt som jag verkligen kommer o behöva iaf :) så snällt !
Sen var vi inne på maxi, köpte lite gott till ikväll och lite till på söndag,.. Så vi gjorde god mat, o satt o kolla på våran Muckshow från i nian! haha Nostalgi asså,  sen väntade vi bara på att bingo lotto skulle börja så satt vi o spela bingo lotto till kl 22, sen drog Cicci hem, o nu ska jag lägga mig o se på desperate housewives, hoppas ni haft en bra dag!

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0