God Jul !

Tänkte börja skriva lite granna här igen tänkte jag, mest för min egen skull faktiskt..
Denna veckan har jag varit hos mamma hela veckan typ, dom hämtade mig i måndags o sen åkte jag med dom hem, ganska kul faktiskt att vara med familjen, men jag har vant mig ganska mycket vid att vara själv så när de är tre barn under 6 år då blir jag ganska trött kan jag säga, helt slut är jag faktiskt :P

I onsdags var jag ute med Sebastian o Tilda o åkte pulka, dom tyckte de var jätteskoj :P
o igår så spelade jag o mamma bingo lotto, de var sjukt länge sen jag gjorde de, men de var rätt trevligt, bara jag o mamma, de var länge sen, fast samuel var ju vaken o med förstås men han märks ju knappt o man kan ju ändå prata helt som vanligt :)

Jag ska väl stanna här till på söndag eller måndag misstänker jag, börjar dock bli ganska rastlös nu.. Är väldigt glad att jag inte bor kvar hemma måste jag säga :P

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0