dåligt :P

Nu har de varit lite dålig uppdatering här..
Men var ute i torsdags så var ganska seg på fredagen, sen åkte jag hem till mamma på fredag eftermiddag eftersom jag jobbade lördag morgon, efter jobbet åkte jag hem till mamma och hämtade Tila o sen åkte jag hem, skulle ju jobba igår morse också så Sabina kom o hämtade Tila på lördag kvällen, så var han här o han stannade ända till 02:30 typ sen skulle ja upp 05:30 för o åka till jobbet var gött seg kan man säga men men :P

Så igår när jag kom hem så hämtade jag Tila direkt o sen var ja väl hemma kanske en halvtimme sen gick jag, Dennis, Jerre och Alex ut o gick o var ute i ca 2 timmar var ju så himla fint väder :) Sen gick vi till willys o handla mat o såg lite på film.. Men Tila var rätt hungrig så jag fick gå hem o ge henne mat :) Sen kom han igår igen :) o sov här inatt! Just nu ligger Tila o snarkar i sängen men funderar på en långpromenad med henne idag är ju jätte fint väder idag igen :)


Skogsmullar !


Tila klättrar i träd !


Alex o Jerre också !




Några hade ju kul iaf :P

Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0