make people talk!

Haha alcohol make people talk! Kul natt inatt, Han kom hem till mig halv två inatt, aprak ! jävligt kul måste jag säga :) låg fan o skratta i felra timmar o somna inte fören halv sex imorse xD haha o jag då som inte kan sova så himla länge vaknade halv tio o kunde verkligen inte somna om, vilket resulterar i att jag är sjukt trött nu..
Gjorde även idag god frukost till oss..

Åkte hem till mamma idag eftersom jag ska jobba i helgen o de är närmre här plus att jag har hundvakt då också..
Nu sitter jag här o passar Sebbe, Tilda o Samuel o väntar på att mamma o micke ska komma hem o laga mat, är skit hungrig, sen kommer jag nog gå o lägga mig eftersom jag börjar jobba 7 imorgon bitti

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0