onsdag

Jaha, idag är jag ledig från skolan så ska bara ta de lugnt, har tvättdag idag med och så tänkte jag städa lite här hemma med, har redan hunnit diska o plocka undan så ska egentligen bara ta golven så är jag klar, gjorde de dock igår men jag gör de en gång till idag :p

Funderar också på att ta en långpromenad idag med tanke på att solen står högt på den blåa himlen :) Men ska vänta till Han vaknar o se om Han ska med :P Roligare än o gå själv, eller jag har ju Tila men kul att gå med någon man kan prata med xD

Måste bara säga att ni som inte varit inne o läst på www.felsms.com gå in o läs, helt sanslöst roligt, ska nog ta o lägga upp mina favoriter :P

Ha en bra dag!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0