shooot ;)

Sabina kom aldrig hem, inte va jag vet iaf, hennes mobil är död så antagligen inte.. :P
Tvär decka en si så där två timmar typ, Sen grejade jag lite..
Gick hem till Dennis o precis samtidigt som mig så kom Paw o hans kompis dit,.. Sen gick ja o Dennis till spara, när vi kom tillbaka kom vi på att vi var hungriga som tur var så hade jag allt som behövdes till köttfärssås så sprang o hämtade de o så laga jag mat till mig o Dennis.. Fan jag år så mycket så jag trodde magen skulle spricka xD
Sen såg jag o Dennis ngn sjuk film, han somnade dock men nu sitter ja hemma, ska bädda iordning lite i sängen så får jag se om Han sover här inatt igen, hade ju varit trevlig eftersom jag åker till mamma över helgen..

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0