sometime, sometime!

Igår var jag ute o klättra i bergen med Tila o Sabina :) haha lite kul var de allt, sen kom Han hit o umgicks lite, nån timme sådär, sen skulle han hem o sen träna.. Så jag var hemma typ o tvätta sen efter han hade tränat kom han igen o jag hade tagit fram lite av min romantiska sida, haha (A) trevlig var de.. Sen så satt vi o såg på efterlyst, och sen la vi oss o såg på sherlock holmes och the ugly truth, dock somna jag typ direkt men Han såg klart på båda filmerna :P

Imorse gjorde jag iordning frukost o grejer innan jag väckte honom, snäll är ja faktiskt :P Så vi käka frukost så, mys.. Sen var jag på anställningsintervju, ska börja utbildning på måndag, kul :) Sn solade jag lite o sen gick jag o hämta Tila, Han passade henne under tiden.. Mötte upp Cicci K en sväng och nu är ja hemma igen.. Väntar på att Sabina ska komma hem så vi kan gå ut i bergen igen xD

ha de så länge, Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0