Gott nytt år !

Så då var de 2011 nu då, trevligt !
Idag har dagen varit väääldigt lång, började med att jag fick skynda mig för att åka till mamma, sen så gixk tiden sjukt långsamt ett tag men käkade iaf god middag hemma hos mamma med hela familjen, trevligt, sen så skulle jag åka o jobba o så kom jag på att Hanna skulle jobba på sjökanten så mamma fick köra mig till Lysekil, de var heelt fött på old house, stog ute på torget vid tolvslaget massa små ungar överallt, fick sluta halv två så då drog jag vidare till sjökanten för att vänta på Hanna hon sluta inte fören tre, o nu kom jag nyss hem, tänkte glo lite på desperate o försöka somna !

Gott nytt år, alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0