2011-07-19

img_4205 (MMS)

Hänt mkt den senaste veckan o jag kan knappt förstå att Liam redan är 6 dagar! Förra tisdagen började jag få värkar och jag hade en förlossning som vara i 36 timmar, i 36 timmar låg jag med värkar med 2-7 min intervaller och till slut så föddes den bästa, min lille Liam. Det går inte att beskriva känslan, han är de bästa jag gjort helt underbar :) På fredagen fick jag åka hem o på kvällen kom morbror o kusin o hälsa på, dom sov hos familjen så på lördagen kom morbror en sväng till o hälsa på när han hade åkt tog de bara en timme innan moster o hennes kille kom o sen kom hela familjen :) På söndagen var de ganska lugnt P kom o hälsa på och stanna över natten o igår åkte han hem strax efter han åkt kom mormor o minsta moster o hälsa på! Och idag har familjen vart här så jag har storstädat och tvättat o grejat hela dagen, och imorgon ska jag till BVC med lillen. Sen hoppas jag att jag kan få några lugna dagar, klart de är roligt med besök men jag hinner inte riktigt återhämta mig från förlossningen om de ska fortsätta i detta tempot minst en vilodag skulle göra gott! Men nu ska jag förflytta mig o Liam till sängen! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0