31 dagar

Fredag idag nu då och idag är de 31 dagar kvar till beräknat bf, jag hoppas ju verkligen fortf att de inte kommer va så långt kvar,. Igår var en ganska stressad dag, jobbade på trägårn i Uddevalla igår kväll/natt, studentfest var de ju där sjukt mkt folk och jävlar va de va varmt trodde ett tag att jag skulle smälta bort så varmt de va.. Alldeles strax kommer mamma o hämtar mig då ska vi åka och hämta hennes barnvagn och jag ska fixa så jag får ljud på min iphone jävligt störande att inte ha ljud... Sen får vi se vad dagen har att erbjuda, tror jag kommer ta de väldigt lugnt är sjukt trött efter inatt, så lite fredagsmys framför tv ikväll låter som en bra plan för mig men vi får se... Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0