32 dagar kvar!

Såå idag är de då 32 dagar kvar till killen ska komma, vill verkligen att han ska komma NUU!! Idag ska jag åka till Uddevalla sjukhus med lillebror så han blir av med sitt gips, sen ska jag till tanum och sen till Uddevalla igen, för ikväll jobbar jag på trägårn, känns underbart i detta vädret, jag hoppas på uppehåll ikväll iaf :) Ikväll är de ju studentfest på trägårn, hade ju varit roligare för studenterna om de inte öste ner regn då :) Nu sitter jag o Sebbe och väntar på mamma och Samuel, så vi ska äta frukost ihop, mysigt :) sen lämnar mamma Samuel här också medan hon själv åker till vetrinären.. Mycket idag fram o tillbaka men men då rullar iaf tiden på fortare :) Ciao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0