2011-06-14

Idag vaknade jag som en ny människa, jag har inte sovit så bra som denna natten på flera veckor, ingen halsbränna och inget ont i magen :) nästan direkt åkte jag hem till mamma, passade S medan hon körde dom andra till dagis plus att att hon var på mvc, så jag överraskade mamma med att ha total städat hela bottenvåningen :) o om tio minuter ska jag försöka ordna en annan överraskning för henne :) min hyresvärd har vart här idag och mätt mina garderober så snart får jag hyllor så lillkillens kläder inte behöver ligga i lådor:) fick också godkänt av honom att sätta upp en vägg här i lägenheten så snart blir de en tvåa ist för etta, gott, eftersom den ändå är väldigt stor som etta :) nä nu ska jag greja lite,.. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0