Jul

Haft en sån jädra mysig helg med hela tjocka släkten!
I lördags hämtade mamma o Micke mig o Liam rätt tidigt, hade dock ingen aning att dom hade tänkt dra runt mig på torp i ett antal timmar! Var helt slut när vi väl kom hem!
Igår kom alla upp, mormor o alla mostrar o morbröder o kusiner! Massa folk! Så körde vi på bingo lottos uppesittarkväll, jag o mormor vann en hundring var!
När vi körde tvåans bingo så ropar syrran bingo "750,000 kontant vinst" alla sitter i chock o fattar inget alls tills mamma tio min senare inser att hon kryssat i treans bingo, jädra otur alltså :P

Idag har vart en jättemysig dag, MASSA god jul mat o jag trodde aldrig jag o Liam skulle få så mkt paket jätte fint alltihop :)

Så imorgon förmiddag åker vi hem riktigt nöjda o glada med julen :)

God jul på er allesammans ;)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/830261/images/2012/pic_50d8df119606ee5a94ba2277.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0