Woppa!

Åkte till mamma en sväng igår trots allt, skulle ta bussen från kampenhof, men när jag väl kommit utanför dörren kommer jag på att bussen ner bara går två ggr i timmen eftersom de var lördag, så enda chansen att hinna är att gå ner! Med isgata så bestämmer jag mig att gå till östra ist o ta tåget till centralen när tåget rullar in på perrongen så upptäcker jag att jag bara har busskortet med mig o plånboken med bankkortet lekte Liam med precis innan vi gick.. Fick dock löst de men fan va mycket som gick fel där på mindre en en halvtimme!

Vi åkte hem idag, Liam är inte helt frisk, jag fick någon cpåksjuka igår som höll i sig till imorse typ o lillebror hade också feber! Alla är sjuka nu ju :(

Imorgon är de nyårsafton, mina planer fick helt åt helvete så har väl en tråkigt hemmakvälls nyår iår igen :(( jävligt opepp faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0