Ouff

Vart ett tag sen nu iaf! Har varit utan både telefon o dator! Har också varit sjuk i en vecka typ, förstår verkligen inte vad som hände med mitt immunförsvar när Liam föddes, jag är typ aldrig sjuk men sen han föddes har jag vart sjuk 5-6 ggr! Ganska irriterande!

Nu sitter jag på tåget på väg till Gbg, ska hämta Sackarias och mammas bil, för han fick inte vara med på sjukhuset så han får va med mig under dagen iaf sen får vi se!

O idag ska jag med Liam till BVC också, idag är han ju exakt 8 månader :)
Vet dock inte hur jag ska få ihop de med både Liam och Sackarias, kan ju inte gå med två barnvagnar direkt! Men allting går om man vill, haha!
Snurrig dag, så ha de bra ;)

-E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0