...

Igår var vi hos Claudia o Milton och hälsa på en sväng, jättetrevligt verkligen :)

Med tanke på medicinen jag fick så har jag sovit som en Guud :) riktigt stark är de, kände mig helt groggy hela dan igår!

Idag gick vi, Claudia och Milton till Pingstkyrkans loppis och kika lite, men de är nästan omöjligt att titta där när folket där inne praktiskt taget är galna!! Men men sen tog vi en fika på Lejas, jättemysigt så där :)

Och idag komma HELA tjocka familjen o hälsa på, jag bjöd på middag också o så, älskar när dom kommer på besök :)

Nu har jag o Kim precis sett på Johan Falk 107 patrioter! Gillar dom filmerna, o Joel Kinnaman är ju inte alls tråkig o se på ;) haha

Hoppas ni har en trevlig helg! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0