...

Det är jobbigt när mycket runt omkring än fungerar så himla bra o perfekt men man inte kan njuta av de pga att man själv inte är riktigt bra..

Jag vill verkligen kunna visa uppskattning till mina vänner o till min familj men när energinnivån är i bott är de inte så lätt så nu hoppas jag iaf de ska gå åt rätt håll, var på vårdcentralen idag, då jag känner mig så sjukligt trött, yr, huvudvärk o stel o öm i nacke o rygg! De var iaf så att jag stressat för mkt de senaste så jag spänner mig så mycket att jag får huvudvärk och även de har satt sig på rygg o nacke, så inflammation där nu :S så hade jag även inflamerade lymfkörtlar i halsen och lågt blodvärde.. Men nu ska de iaf ses över o rättas till så jag hoppas på att bli gladare och piggare om ett tag..

I fredags hade jag dock en sån sjukt bra jävla dag, en sån dag jag skulle vilja stanna kvar i o ha om och om igen! Underbar kväll o middag med underbar person <3 kan inte få nog.. :)

Lördag var iof väldigt bra också, var med Cicci hela dagen o så bowla vi och sådär på kvällen o tog de rätt lungt :)

Dessutom gillar jag verkligen min praktikplats, såå snälla o roliga människor :)

Såå som sagt jobbigt när allt runt om kring är så bra fast man själv är kass.. Nu måste de bli ändring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0